Lacrosse > V hlavě mi lítají desítky nápadů, říká v podcastu tvůrkyně merche Dvořáková

V hlavě mi lítají desítky nápadů, říká v podcastu tvůrkyně merche Dvořáková

1.11.2024

Od června má tuzemský lakros nové logo a vizuální identitu CZ Lakros. Ve stejnojmenném podcastu jsme se tentokrát bavili s Kateřinou Dvořákovou, známou jako Kejč, která má na starost merchandising. Hráči, trenéři, ale i fanoušci se tak už můžou pomalu oblékat do věcí s novým dynamickým logem. „Snažím se, aby byly cool, ale zároveň i funkční,“ uvádí Dvořáková.

První ochutnávky z nového merche už si mohli zájemci koupit během října na Pražačce v rámci víkendu plném sixes. Další příležitost budou mít na listopadových akcích. Ať už půjde o zápasy české ženské reprezentace proti Skotsku, Juniorské boxlakrosové lize nebo dalším kole soutěží v šestkovém lakrosu včetně zápasů Czech Sixes Elite. V nejbližších týdnech se objeví také záložka na webu www.lacrosse.cz, kde bude možné objednávat zboží on-line.

„Pro začátek jsou k mání jenom základní věci, jako jsou trička, čelenky, placky nebo hrnečky. Podle toho, jaký bude zájem, budeme sortiment rozšiřovat,“ říká Dvořáková a nastiňuje, že budou věci přibývat sezónně. V předvánočním období se tedy ještě objeví například i sportovní oblečení včetně triček nebo ponožek.

Dvořáková bude hledět i na kvalitu materiálů a vzhled. „Obecně mi vadí, že většinou když u nás nějaké firmy chtějí merch, tak se snaží jít nejlevnější variantou. Nelíbí se mi to, protože to pak není hezké, ani moc použitelné na delší čas. Já bych chtěla, aby naše oblečení bylo trochu fashion. Ne, že si to vezmu na trénink a turnaj a tím to končí. Mělo by jít o kusy, které si můžu vzít třeba i do práce,“ vysvětluje dlouholetá brankářka.

Ta se inspiruje hodně v USA včetně tamních univerzit. „Je to takový vzor, kde čerpat nápady. Británie nemá úplně vkus a u nás často nemají sporty zrovna vydařené věci. Jsou to hodně takové cirkusy. Toho bych se chtěla u nás vyvarovat,“ zmiňuje Dvořáková. Její rukopis už je v lakrosovém prostředí známý. Například jde o motiv kruhu s lakrosovým náčiním, který původně vznikl pro domácí mistrovství Evropy v roce 2015 a objevuje se i při dalších šampionátech.

„To byla tehdy největší akce, co se merche týče. Dělala jsem veškeré oblečení a byly tam třeba i lahve. Vím, že se to dobře prodávalo a triko s tím motivem kruhu mám ještě také doma,“ vzpomíná současná asistentka trenéra ženské reprezentace, která vyzvala čtenáře a posluchače, aby sami psali, co by si přáli kupovat a nosit s novým logem.

Jakou představu má Kateřina Dvořáková o množství merche pro velké mezinárodní akce konané v Česku? A co by si sama chtěla prosadit do prodeje? Jaká se chystá limitovaná edice? A dojde i na pejsky? To všechno se dozvíte v nejnovějším díle podcastu, který si můžete pustit už v pondělí 4. listopadu na YouTube kanále CZLAKROS.

Text: Pavel Urban

Foto: ČLU/David Švarc, Marek Pirner

www.czlakros.cz

Právě se hraje

 

Anketa

Chcete hrát soutěž sixes alternativně k NBLL, tedy systémem podzim/jaro, nebo s vyvrcholením současně s NBLL (jaro/podzim)??
Celkem hlasů 39